Obchodní podmínky
1. VŠEOBECNÁ UJEDNÁNÍ
- Naše obchodní podmínky se vztahují na všechny objednávky na www.bylinkovetajnosti.cz, popř. na objednávky uskutečněné pomocí e-mailové adresy zivotpozitkarky@gmail.com nebo prostřednictvím sociálních sítí na Instagramu @zivot_pozitkarky nebo FB Život požitkářky.
- Objednáním zboží nebo služeb poskytujete svůj souhlas tím, že budete vázáni podmínkami uvedenými v tomto dokumentu. Před odesláním své objednávky se ujistěte, že jste si přečetli naše obchodní podmínky.
- Na bylinkovetajnosti.cz můžete objednat digitální obsah, jehož poskytnutí se také řídí těmito podmínkami, které jsou dále rozepsány v těchto obchodních podmínkách.
- Prostřednictvím portálu může být sjednáno poskytnutí digitálního obsahu, kterým je zejména online video kurz, ale i poskytnutí jiných služeb, či produktů, než je přístup ke kurzu, a to například online osobní konzultace, e-booky, poskytnutí edukačních materiálů, zakoupení přístupu k sadě na sebe navazujících a postupně dodávaných kurzů, umožnění přístupu ke grafickým a jiným šablonám připraveným k užití návštěvníky, online živě přenášený workshop aj., přičemž tyto VOP se uplatní i na tyto další služby přiměřeně (přístup ke kurzům, další produkty a služby jsou dále také označovány souhrnně jako "zboží").
- Kromě těchto podmínek se vztah mezi námi řídí českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, pokud jste spotřebitel. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- V případě, že na www.bylinkovetajnosti.cz nakupujete jako spotřebitel (tedy nikoliv na IČO jako podnikatel), zákony vám tím dávají některá další práva, o kterých se dočtete dále v těchto obchodních podmínkách.
2. CENY A POŠTOVNÉ
- Ceny uvedené na www.bylinkovetajnosti.cz a sociálních sítích, nezahrnují poštovné.
- Cena poštovného je závislá na volbě přepravce a je vždy mezi námi domluvena předem.
- Cena poštovného se může navýšit v závislosti na vámi vybraném způsobu platby a hmotnosti zásilky.
3. PLATBA
- U produktů je vždy uvedena kupní cena tohoto zboží. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené kupní ceně, nejsme povinni zboží za takto zjevně chybně uvedenou cenu dodat a v případě, kdy již mezi námi byla uzavřena kupní smlouva s takto chybnou kupní cenou, jsme oprávněni od ní odstoupit.
Kupní cenu a případné náklady spojené s jeho dodáním můžete uhradit následujícími způsoby:
Převodem z účtu
Při použití tohoto způsobu platby vám budou zaslány informace, které je nutné
uvést při platbě prostřednictvím převodu z bankovního účtu. Jako variabilní
symbol uveďte kód vaší objednávky. Pokud tento variabilní symbol nezadáte, může
se stát, že se nám platba kupní ceny nespáruje s kupní smlouvou a produkt Vám
nebude odeslán včas.
Číslo bankovního účtu, na kterém přijímáme Vaše platby: 670100-2209676289/6210. IBAN: CZ88 6210 6701 0022 0967 6289 , BIC (SWIFT): BREXCZPPXXX, mBank, S.A.
Platba kartou
Umožňujeme online platby kartou prostřednictvím brány PayPal.
PayPal
Zaplatit můžete online pomocí Vašeho PayPal zůstatku nebo platební kartou.
- V případě bezhotovostní platby se kupní cena považuje za zaplacenou okamžikem připsání příslušné částky na náš účet. Produkt Vám odešleme neprodleně poté, není-li domluveno jinak.
- Pro každou platbu vám vystavíme fakturu – daňový doklad, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mail uvedený v objednávce.
4. OBJEDNÁVÁNÍ
- Objednávku můžete standardně uskutečnit na www.bylinkovetajnosti.cz. Můžete také napsat na e-mail zivotpozitkarky@gmail.com a Vaši objednávku rádi vyřídíme i touto cestou.
- Naše webové stránky obsahují všechny potřebné informace o produktech. Pokud máte přesto jakékoli nejasnosti, prosím, ptejte se před uskutečněním objednávky.
- Vše, co je na www.bylinkovetajnosti.cz vystaveno, je informativního charakteru a nejsme povinni uzavřít ohledně tohoto zboží kupní smlouvu.
- Web bylinkovetajnosti.cz obsahuje zejména informace o produktech, ceně, způsobu úhradu ceny a údaje o požadovaném způsobu dodání zboží a o nákladech s tím spojených. Na základě těchto informací vytvoříte objednávku.
- Poté, co obdržíme objednávku, vám potvrdíme její přijetí prostřednictvím e-mailu. Kupní smlouvu jsme uzavřeli okamžikem doručení potvrzení o přijetí vaší objednávky. Pokud bude charakter objednávky neobvyklý (např. vysoká cena či vysoké množství), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení objednávky. V takovém případě bude kupní smlouva uzavřena, až obdržíme toto potvrzení.
- Ve Vaší objednávce jste povinni uvádět pravdivé a úplné informace. V případě sdělení nebo uvedení nepravdivých nebo neúplných informací neodpovídáme za škodu tím způsobenou.
- Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s komunikací na dálku, jako třeba náklady na internetové připojení nebo telefon, si hradíte sami a nijak se neliší od základní sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
5. DODÁNÍ ZBOŽÍ
- Snažíme se odesílat objednávky v nejrychlejším možném čase a v pořadí, ve kterém jsou přijaty. Doručení proběhne obvykle do 1–3 pracovních dnů od předání přepravci. Doručení může trvat déle z důvodu neočekávaných událostí.
- Pokud Vaše objednávka v předpokládaném termínu nedorazí, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese zivotpozitkarky@gmail.com
- Vyhrazujeme si právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že objednaný produkt nebude skladem a ani nebude naskladněn do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy. Tato dodací lhůta se netýká produktů, u kterých je na této webové stránce výslovně uvedena delší dodací doba.
- Zboží jste povinni převzít. Pokud ho nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě, po Vás máme právo vyžadovat náhradu takto vzniklých nákladů spojených s vrácením nepřevzatého zboží.
- Při převzetí zboží od přepravce prosím zkontrolujte neporušenost obalů zboží. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování ideálně ihned řešte s dopravcem a případné nedostatky sepište do předávacího protokolu. Takové zboží nemusíte od dopravce převzít. O zjištěném poškození nám dejte vědět a poškození prosím zdokumentujte.
6. VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Jako spotřebitel, tedy člověk, který uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti, máte právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Tento článek podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele.
- Zboží nám můžete vrátit standardně do 14 dnů bez udání důvodů a to za předpokladu, že všechno zboží je vráceno ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. To znamená, že by zboží nemělo být poškozené, nepřiměřeně znečištěné nebo dokonce použité nad rámec nutného seznámení se se zbožím. Lhůta pro vrácení zboží začíná běžet následující kalendářní den od převzetí zboží kupujícím.
- V případě, kdy se jedná o zboží, které spotřebitel vyňal z obalu a z hygienických důvodů ho nelze vrátit, nebo o zboží, které podléhá rychlé zkáze, či které bylo po dodání smíseno s jiným zboží, právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů nemáte.
- Adresa pro vrácení zboží: Lenka Kudrnová, Chleby 33, 257 41 Týnec nad Sázavou
- Do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vám vrátíme částku odpovídající kupní ceně zboží, a to stejným způsobem, jako jsme je od Vás přijali, případně na číslo účtu, které nám sdělíte. Je ale potřeba, abyste nám nejpozději ve stejné lhůtě zaslali nebo předali zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno kompletní, nejlépe v původním obalu (není však povinné), nesmí jevit známky více než běžného opotřebení či poškození s ohledem na nutné seznámení se se zbožím. Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobili jiným nakládáním, než je nutné s ohledem na povahu a vlastnosti zboží, snížení hodnoty tohoto zboží. Pokud je zboží ve stavu, kdy není možné jej prodat dalším zákazníkům, protože je poničené nebo nepřiměřeně opotřebené, právo na odstoupení od smlouvy nemáte. Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete Vy.
- Nejsme povinni vrátit Vám kupní cenu do té doby, než nám bude zboží doručeno zpět anebo než prokážete, že bylo odesláno zpět na naši adresu.
- Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od kupní smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Řídíme se všemi zákonnými předpisy týkající se práv z vadného plnění a postupujeme dle standardního reklamačního řádu. Máte-li reklamaci týkající se zboží, které jsme Vám dodali, popř. reklamujete zboží, u kterého vznikly škody při přepravě, dejte nám prosím vědět, prostřednictvím kontaktního formuláře, jenž najdete na našich webových stránkách nebo nám napište na e-mail zivotpozitkarky@gmail.com. Ve všech případech vyvineme maximální snahu na nápravu dané skutečnosti.
- Za co odpovídáme: Odpovídáme Vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy přebíráte zboží, odpovídáme zejména za to, že:
– má vlastnosti, které
jsme si ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo
výrobce popsali nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na
základě reklamy námi uvedené,
– se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme,
– zboží případně odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo
předloze,
– je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
– zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Pokud jste si zakoupili zboží, které bylo vadné a pro svou vadu bylo zlevněno, za tuto vadu, pro kterou bylo levnější, neodpovídáme.
- Jak uplatnit práva z vadného plnění: Reklamaci uplatněte pomocí kontaktního formuláře na webu bylinkovetajnosti.cz nebo na e-mail: zivotpozitkarky@gmail.com.
- Průvodní dopis k vámi uplatňované reklamaci musí obsahovat následující náležitosti:
– vaše kontaktní
údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
– prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).
- Zboží, které podle Vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní. V opačném případě nejsme povinni se reklamací zabývat a zboží Vám zašleme zpět na naše náklady.
- Vady zboží: V případě, že jste spotřebitel, jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí (pokud z Vaší strany nedošlo k nesprávnému zacházení se zbožím)
- Pokud jste nám vytkli vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůžete vadné zboží užívat.
- Záruka a nárok z odpovědnosti za vady se nevztahují na:
– opotřebení zboží
jeho obvyklým užíváním,
– použité zboží, kdy vada odpovídá míře opotřebení,
– vady, o kterých jste věděli, nebo které jste sami způsobili.
- Jak reklamovat: V záruční době můžete uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
– odstranění vady
dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
– přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
– vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
- Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (zpravidla nejméně tři vady současně), máte právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
- Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u nás jako prodávajícího.
- Při uplatnění reklamace jste povinni nám sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, máte práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
- Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy můžete požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
- Pokud prokážeme, že jste před převzetím o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nejsme povinni Vašemu nároku vyhovět.
- Za vadu plnění se nepovažuje překážka způsobená vyšší mocí.
- Vyřízení reklamace: Pokud jste spotřebitel, pak ihned, případně nejpozději do tří pracovních dnů ve složitějších případech, rozhodneme o Vaší reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení Vám v této lhůtě sdělíme.
- Pokud jste spotřebitel, pak reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy jste si byli povinni zboží vyzvednout.
- Pokud jste podnikatel, pak rozhodneme o vaší reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení, v přiměřené lhůtě. Co nejdříve i Vaši reklamaci posoudíme a zašleme Vám písemné potvrzení reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace.
8. PODMÍNKY OHLEDNĚ DODÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
- dodaný digitální obsah, jehož předmětem jsou videa, je možné zobrazit pouze v zákaznickém účtu návštěvníka. Nelze jej stahovat do zařízení návštěvníka apod. Zobrazení je možné na všech běžných zařízení a operačních systémech (windows, mac os a na většině mobilních operačních systémech). Dodaný digitální obsah, jehož předmětem jsou soubory, jež je možno stáhnout do zařízení návštěvníka, je možné zobrazit prostřednictvím aplikací určených k zobrazování daných formátů souborů (zpravidla pdf, doc, docx). Část digitálního obsahu může být dodána v podobě citovatelných souborů přístupných prostřednictvím služby třetí strany, a to Google Drive. Dodaný digitální obsah, jehož předmětem jsou digitální grafické šablony, bude dodán prostřednictvím webu třetí strany, a to zpravidla prostřednictvím webu www.canva.com;
- digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti příslušné hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .docx, .xlsx a .pdf, popřípadě internetový prohlížeč a k přehrání obsahu v zákaznickém účtu je nutné se přihlásit do zákaznického účtu zadáním přístupových údajů a zobrazit obsah s pomocí internetového prohlížeče podporující audio a video přehrávání. Software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky. Pro online zobrazení obsahu je nezbytné, aby byl návštěvník připojen k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení.
- Dále je nutné, aby hardware návštěvníka umožňoval zvukový a obrazový výstup. Dodané digitální grafické šablony je možné upravovat zejména v editoru dostupném na webu www.canva.com;
- Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez výslovného souhlasu poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami;
- Online kurzy představují digitální obsah, který bude dodán prostřednictvím zákaznického účtu provozovaného na webové adrese www.bylinkovetajnosti.cz
- Poskytovatel není vázán žádnými kodexy chování;
- Odstoupí-li návštěvník od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a poskytovatel s plněním na základě výslovné žádosti návštěvníka začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy;
- Reklamaci služeb uplatněte stejně, jako je popsáno v těchto podmínkách pro zboží na bylinkovetajnosti.cz a do reklamace uveďte Vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace a prokázání poskytnutí služby.
- Reklamaci služeb vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Ve zbylém se reklamace řídí reklamačními podmínkami pro zboží.
9. ZÁKAZNICKÝ ÚČET
1. Po zakoupení zboží, které má být dodáno prostřednictvím zákaznického účtu, poskytovatel zřídí návštěvníkovi zákaznický účet provozovaný na webové adrese www. beacons.ai a sdělí návštěvníkovi přístupové údaje, prostřednictvím kterých může přistupovat do svého zákaznického účtu. Prostřednictvím zákaznického účtu návštěvník zejména přistupuje k uhrazeným kurzům, tj. zobrazuje obsah kurzu, stahuje si případné e-booky atd. To neplatí v případě zakoupení přístupu do online workshopu, zakoupení osobní konzultace nebo zakoupení digitálních grafických šablon.
2. Se zřízením zákaznického účtu návštěvník souhlasí. Návštěvník si je vědom skutečnosti, že přístupové údaje do zákaznického účtu budou zaslány na email, který návštěvník zadal při uzavírání smlouvy.
3. Při zřizování zákaznického účtu a při objednávání zboží je návštěvník povinen uvádět správné a pravdivé veškeré údaje. Údaje, které je možno upravovat v zákaznickém účtu, je návštěvník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené návštěvníkem v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou poskytovatelem považovány za správné.
4. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Návštěvník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
5. Návštěvník bere na vědomí, že v případě ztráty přístupových údajů se nemusí podařit obnovit přístup k uživatelskému účtu.
6. Návštěvník není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
7. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když návštěvník svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy návštěvník poruší své povinnosti ze smlouvy a těchto podmínek. Poskytovatel je zejména oprávněn zrušit uživatelský účet a tím zamezit v dalším přístupu návštěvníka ke zboží tehdy, pokud návštěvník zpřístupní kurzy třetím osobám, poskytne třetím osobám přístup k uživatelskému účtu, poruší duševní vlastnictví poskytovatele a jinak způsobí, že zboží bude zpřístupněno osobám, které nezaplatily cenu.
8. Návštěvník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které se na provozu portálu podílí. Návštěvník dále bere na vědomí, že z obdobných důvodů nemusí být dostupný nepřetržitě ani případný web třetí strany, jehož prostřednictvím má být zboží dodáno.
10. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
- Pokud jste spotřebitel, podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.
- Zahájit mimosoudní řešení sporu je možné i online prostřednictvím platformy ODR dostupné zde: ec.europa.eu/consumers/odr/.
11. OCHRANA SOUKROMÍ
- Vaše údaje nikdy neposkytujeme, neprodáváme ani nevyměňujeme s třetími stranami. Údaje, které třetím stranám poskytujeme, jsou využívány výhradně za účelem doručení objednávky.
- Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Zpracováváme také některé Vaše osobní údaje. O tom, proč tak děláme a jak je chráníme, se můžete dočíst zde
12. INFORMACE O PROVOZOVATELI
Kontaktní informace:
E-mail: zivotpozitkarky@gmail.com
Lenka Kudrnová
Provozovatel není plátcem DPH.
Bankovní spojení:
mBank (CZK) : 670100-2209676289/6210
mBank (EUR) : IBAN: CZ88 6210 6701 0022 0967 6289 , BIC (SWIFT): BREXCZPPXXX, mBank,
S.A.
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
13. DALŠÍ INFORMACE
- Obchodní podmínky jsou v českém jazyce. Veškerá ujednání mezi námi se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak jsme si sjednali, že vztah se řídí právem České republiky a spory z něho vyplývající budou rozhodovány věcně a místně příslušným soudem nás jako prodávajícího. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Nejsme jako prodávající ve vztahu k Vám vázáni žádnými kodexy chování.
- Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
- V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od kupní smlouvy odstoupit.
- Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat, jejich aktuální znění naleznete vždy na našich webových stránkách bylinkovetajnosti.cz. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Kdykoliv nás v případě dotazů můžete kontaktovat na e-mail: zivotpozitkarky@gmail.com.
Dne 1. 2. 2024

